26. 4. 2017
Kateřina Střelcová Kateřina Střelcová
Autor článku

Více propagačních kanálů

Propagační kanály slouží k měření, kterými odkazy chodí nejvíce návštěvníků. Díky nim můžete zjistit, přes které kanály také nejvíce návštěvníci nakupují.

Běžně mohou partneři používat ke sledování jeden propagační kanál. Bývá v takovémto formátu:

https://www.vaseshop.cz/?a_box=uuqrznzy&a_cha=oznacenikanalu

Díky tomuto označení můžete sledovat prokliky i ze zdrojů, které AffilBox není schopný sám dosledovat – například pokud posíláte e-maily, nebo chcete zpřesnit sledování umístěného odkazu na Facebooku.

Nastavení pluginu

Někteří partneři potřebují detailnější sledování příchodu návštěvníků. AffilBox ve variantě AffilBox Pro umožňuje sledování většího množství kanálů. Tuto funkci aktivujete snadno v levém menu Pluginy.

Vyberte plugin Více propagačních kanálů – tlačítko aktivovat.

1 i více kanálů

I nyní mohou vaši partneři využít sledování jednoho kanálu – mohou stále použít variantu jen s jedním kanálem, jak jsme popisovali výše. Chtějí-li však zaznamenat více kanálů, je třeba dodržet takovýto zápis:

http://www.vaseshop.cz/?a_box=uuqrznzy&a_cha[0]=Prvnikanal&a_cha[1]=Druhykanal

Je třeba zachovat pořadová čísla kanálů v hranatých závorkách. Za znaménkem = pak partneři napíšou název daného kanálu. V reportech konverzí, prokliků i kanálů pak uvidíte všechny tyto kanály.

Máte-li jakékoliv dotazy, napište nám, nebo zavolejte, rádi pomůžeme!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vybudujte si také svou obchodní síť partnerů.
Díky AffilBoxu si buduje svou obchodní síť již 3609 obchodníků. Přidejte se.
Kontaktujte nás
Chcete nás kontaktovat ohledně dotazů na AffilBox či případnou jinou spolupráci?
Sledujte nás
Poraďte se s námi

Ozvěte se nám a my s vámi rádi probereme vše kolem affiliate, influencer či ambasador marketingu.

Hodnocení