AffilBox podcast Epizoda 40 – O affiliate managementu s Dušanem Součkem
15. 11. 2022
Jaroslav Janíček Jaroslav Janíček
Autor článku

AffilBox podcast Epizoda 40 - O affiliate managementu s Dušanem Součkem


AffilBox na apple podcast


AffilBox podcast na Spotify


AffilBox podcast na Google Podcasts


AffilBox podcast na RadioPublic


AffilBox podcast na Pocket Casts


AffilBox podcast na Breaker




Dušan nabírá nové klienty, ozvěte se mu skrze jeho web: https://www.dusansoucek.cz/ Odkazy z epizody:Affiliate VýzvaAuthority Hacker podcastUmění války v byznysu Otázky na Dušana:

  • Když jsi se v patnácti rozhodoval co dál dělat, byl affiliate marketing pro tebe jasná volba?
  • Jaké jsou podle tebe největší výhody affiliate marketingu?
  • Na čem teď pracuješ? Jak rozděluješ svůj čas?
  • Představ nám affiliate programy, kde děláš affiliate manažera.
  • Proč jsi se rozhodl dělat affiliate management, co tě motivuje?
  • Jaký je rozdíl v managementu Leadgen affilu vs. ecommerce affilu?
  • Proč si myslíš, že právě tobě affiliate program funguje? Co je tajemství úspěchu affiliate programu?
  • S jakými affiliate partnery nejraději pracuješ?
  • Primárně používáš AffilBox pro své affiliate programy. Jakou vidíš největší výhodu AffilBoxu?
  •  Jak vidíš vývoj affiliate odvětví v Česku a na Slovensku? Jaké jsou podle tebe trendy pro další rok?
  • Jaké jsou tvé plány do budoucnosti, co se affiliate managementu týká?
  • Přijímáš nové klienty?
  • Jaký je tvůj vysněný affiliate program? Pro jakého klienta bys chtěl pracovat?
  • Jsi zároveň i affiliate partner. Prozradíš nám nějaké tipy pro začínající partnery?

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vybudujte si také svou obchodní síť partnerů.
Díky AffilBoxu si buduje svou obchodní síť již 3609 obchodníků. Přidejte se.
Kontaktujte nás
Chcete nás kontaktovat ohledně dotazů na AffilBox či případnou jinou spolupráci?
Sledujte nás
Poraďte se s námi

Ozvěte se nám a my s vámi rádi probereme vše kolem affiliate, influencer či ambasador marketingu.

Hodnocení