Autor článku
AffilBox má nový web
Minulý týden dostala naše aplikace nový web. Po dvou měsících příprav jsme připravili kompletně novou prezentaci, která nám umožní dále rozšiřovat služby, které v rámci aplikace poskytujeme, zaměřit se více na obsah a lépe komunikovat novinky a změny. Ale pěkně popořadě.
Kapitoly
Původní web
Starý web jsme spustili v roce 2012 spolu s novou verzí AffilBoxu. Abychom si zjednodušili práci, tak každá stránka byla ručně vytvořena v HTML a tedy její úpravy byly velmi náročné a moc často se neděly. Na pozadí byl nainstalován WordPress, na kterém jsme měli spuštěn blog.
Ten jsme ovšem také velmi opomíjeli, protože jsme se soustředili hlavně na vývoj systému samotného a již jsme nevěnovali dostatek pozornosti na jeho prezentaci a také informovanost našich zákazníků. Dokonce jsem dostával emaily, zda je v AffilBoxu něco nového. Ano je a to každý den. Někdy nasazujeme i dvě nové verze v jeden den. Vše se ovšem dělo na pozadí a naše zákazníky jsme o tom dostatečně neinformovali. To jsme chtěli změnit.
Evoluce staršího designu
Při analýze statistk jsem také dospěl k tomu, že dokážeme udělat mnohem lépe konvertující stránku a zvýšit tak počet nových zákazníků. Měsíc jsem studoval zahraniční aplikace, co prezentují a jak. Jaké informace jsou pro zákazníka důležité a jakým způsobem s nimi pracují.
Postupně jsem si dával střípky dohromady a vznikl mockup pro grafika, který následně vytvořil krásný design našich stránek. Na rozdíl starého a nového designu se můžete podívat na následujícím obrázku.
Pojďme se podívat na jednotlivé části webu podorobněji.
Záhlaví
První co zákazník uvidí je video a krátký popis aplikace, které by mu měly hned na první pohled naznačit, k čemu aplikace je a jak mu může pomoci v jeho podnikání.
Na starých stránkách návštěvníci dost často nemohli najít Demo, přitom to je skvělý způsob, jak se s aplikací seznámit. Proto jsme demu věnovali výrazné tlačítko. No a samozřejmě tlačítko Koupit, které vede rovnou na objednávku.
Reálné statistiky
Vždy mi byla vlastní otevřenost a transparentnost mého podnikání a tuto stejnou myšlenku šířím také u mých projektů. Proto hned jako další naleznete statistiky, které aktualizujeme několikrát denně a které zobrazují aktuální počet našich zákazníků, kolik unikátních partnerů tyto zákazníky propaguje a následně finanční údaje za posledních 30 dní. Kolik přivedou partneři zákazníků a jakou za to dostanou odměnu.
Reference
AffilBox využívají jednotlivci, stejně jako nadnárodní společnosti. Opět důležitá věc o které naši zákazníci nevěděli. Netušili kdo AffilBox používá (a zda vůbec někdo) a potřebovali ujištění, že se jedná o kvalitní a spolehlivý systém, který jim přinese kýžené výsledky. Přidali jsme tedy reference našich zákazníků a postupně budeme přidávat další, jen co dostaneme svolení od dalších našich zákazníků s jejich zveřejněním.
Ukázky z aplikace
Pokud se někomu nechce zkoušet demo, ale chce jen v rychlosti zjistit, jak aplikace vypadá a co mu může přinést, tak několik náhledů s krátkými odrážkami udělá velmi jasnou představu.
Blog a eshopová řešení
Jak jsem již psal na začátku, tak v minulosti jsme nevěnovali dostatečnou pozornost novinkám a obsahu. Proto přímo na úvodní stránce zobrazujeme nejnovější články na našem blogu.
Postupně přidáváme nová eshopová řešení, ve kterých máme náš systém otestovaný a u kterých máme připraveny návody pro snadnou implementaci. V průběhu příštího měsíce budou přibývat další návody pro další eshopová řešení. V jednoduchosti lze říci, že AffilBox lze implementovat do libovolných stránek, kam můžete vložit HTML kód.
Patička
Patička nesmí chybět na žádném webu. Naleznete zde kontaktní informace, či odkaz na náš vlastní provizní program.
Blog a další obsah
Díky přechodu na systém WordPress se nám obrovsky usnadní přidávání nového obsahu. Proto se můžete těšit na zajímavosti o kterých budeme psát na Blogu, o nových a zajímavých úpravách se dočtete v Novinkách a také rady a návody, které naleznete v Návodech.
Napsat komentář
Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *