Autor článku
AffilBox Podcast Epizoda 50 - Nové měření v AffilBoxu
Kapitoly
Kde nás můžete poslouchat:
Podcast k poslechu:
Novinky:
- Přepracování měřících cookies (z tracking kódů) pro lepší odolnost adblockům.
- K notifikaci o novém kuponu byla přidána informace o typu kuponu – globální x ke kampani.
- Do notifikace o novém kuponu byly přidány i odkazy na konkrétní kampaň, ke které je kupon přidán.
- V případě ručního přidání nového trackovatelného kuponu partnerovi, dostane o novém kuponu notifikaci do Notifikačního centra.
- Logování volání postbacků per instance – na vyžádání.
- Do Pokročilých statistik přidán celkový obrat získaný z affiliate programu.
- Do Network licencí přidána automatická fakturace za měsíční výkon partnerů.
- Doplněno průběžné ukládání překročení limitu (pod fakturovatelnou hranicí dokupovaných balíčků) Zátěžové linky pro výslednou fakturaci.
- V rámci bočního panelu partnerské administrace přibyl aktuální počet kampaní v rámci PartnerBoxu.
- Aktualizovány cookies prvních stran pro lepší odolnost před blokátory a internetovými prohlížeči.
- PartnerBox: V nastavení profilu je možné nastavit frekvenci posílání notifikací – jednotlivě, sdruženě za týden, sdruženě za měsíc.
- PartnerBox: Do nastavení profilu přidána možnost ovlivnit posílání notifikací z konkrétních tematických kampaní z Katalogu kampaní.
- PartnerBox: Doplnění nových notifikací v případě přidání nové reklamní kampaně do Katalogu kampaní.
- PartnerBox: Do sekce Fakturace přidané nové řazení (sorting) dle data vydání faktury.
- PartnerBox: V sekci Fakturace lze nově řadit fakturační podklady a nahrané faktury dle data narhání.
- PartnerBox: Do sekce Fakturace je doplněno řazení dle částky a data splatnosti fakturace.
- PartnerBox: Do sekce Fakturace přibyla možnost selektivně vybrat konkrétní kampaň – horní menu Filtrace.
- PartnerBox: V sekci Fakturace byla doplně nová filtrace dle odběratele na fakturačním podkladu.
- PartnerBox: Doplněna filtrace dle stavu zaplaceno Ano / ne do sekce Fakturace.
- PartnerBox: Doplněno filtrování do sekce fakturace dle stavu nahrání faktury – Vše, Ano (nahraná) a Ne (doposud nenahraná – ani v PartnerBoxu, ani v konkrétním AffilBoxu).
Nové Next gen V4 měření
Aktuálně jsme v průběhu migrace na nové trackovací a konverzní kódy (next gen V4) – které ovlivní veškeré měření.
A výhodou oproti dřívějším migracím je, že jako inzerenti nemusíte měnit nic na svých kódech a webech.
A to samé platí pro partnery, nemusí měnit nic na svých odkazech, kuponech, kampaních, pokračují dále beze změn.
Tu hlavní práci se změnami a vývojem děláme primárně na své straně!
Co díky nové generaci trackingu postupně získáte?
Nově budeme mít:
- Vazbu mezi samotným klikem od partnera, vůči finální konverzi (interní click-id), takže budeme moci vizualizovat jaký poslední klik byl původcem konkrétní konverze (pokud zde nebyl jen trackovatelný kupon bez samotného kliku přes affiliate link).
- Následně budeme moci u konverzí vzniklých díky trackovatelným kuponům kontrolovat, jestli před nimi nebyl i proklik (a tedy cookies) stejného partnera, abychom do informací ke konverzi mohli přidat i původní kanál ze samotného kliku.
- Díky vazbě klik-konverze budeme moci výhledově pro vás i partnery automaticky počítat průměrný čas vzniku konverze. Je to zajímavé info, které může být – per partner – počítáno, abyste s nimi počítali pro různé marketingové strategie, …
- V rámci Network licencí (stále nejpoptávanější typ licence) nám tato změna umožní díky bázi partnerů přidat novou konverzní vrstvu, u které očekáváme navýšení % změření nových konverzí – souvisí to právě s technologií samotného Networku.
- Díky této nové verzi měření jsme mohli zapracovat taktéž na další ochraně proti adblockům a striktnějším pravidlům jednotlivých prohlížečů.
- A v poslední řadě stále udržujeme tracking a naše metody měření, aby byly kompatibilní s GDPR pravidly.
Posun pro všechny inzerenty i partnery
Myslíme, že tato probíhající úprava trackingů (záměrně připravovaná na prázdniny, abychom všichni měli plnou sílu na blížící se Vánoce) udělá radost všem – jak inzerentům, tak partnerům.
Napsat komentář
Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *