AffilBox Podcast Epizoda 50 – Nové měření v AffilBoxu
28. 8. 2024
Jaroslav Janíček Jaroslav Janíček
Autor článku

AffilBox Podcast Epizoda 50 - Nové měření v AffilBoxu

Kde nás můžete poslouchat:

AffilBox podcast na Spotify
AffilBox na apple podcast
AffilBox podcast na Google Podcasts
AffilBox podcast na RadioPublic
AffilBox podcast na Pocket Casts

Podcast k poslechu:

Novinky:

  • Přepracování měřících cookies (z tracking kódů) pro lepší odolnost adblockům.
  • K notifikaci o novém kuponu byla přidána informace o typu kuponu – globální x ke kampani.
  • Do notifikace o novém kuponu byly přidány i odkazy na konkrétní kampaň, ke které je kupon přidán.
  • V případě ručního přidání nového trackovatelného kuponu partnerovi, dostane o novém kuponu notifikaci do Notifikačního centra.
  • Logování volání postbacků per instance – na vyžádání.
  • Do Pokročilých statistik přidán celkový obrat získaný z affiliate programu.
  • Do Network licencí přidána automatická fakturace za měsíční výkon partnerů.
  • Doplněno průběžné ukládání překročení limitu (pod fakturovatelnou hranicí dokupovaných balíčků) Zátěžové linky pro výslednou fakturaci.
  • V rámci bočního panelu partnerské administrace přibyl aktuální počet kampaní v rámci PartnerBoxu.
  • Aktualizovány cookies prvních stran pro lepší odolnost před blokátory a internetovými prohlížeči.
  • PartnerBox: V nastavení profilu je možné nastavit frekvenci posílání notifikací – jednotlivě, sdruženě za týden, sdruženě za měsíc.
  • PartnerBox: Do nastavení profilu přidána možnost ovlivnit posílání notifikací z konkrétních tematických kampaní z Katalogu kampaní.
  • PartnerBox: Doplnění nových notifikací v případě přidání nové reklamní kampaně do Katalogu kampaní.
  • PartnerBox: Do sekce Fakturace přidané nové řazení (sorting) dle data vydání faktury.
  • PartnerBox: V sekci Fakturace lze nově řadit fakturační podklady a nahrané faktury dle data narhání.
  • PartnerBox: Do sekce Fakturace je doplněno řazení dle částky a data splatnosti fakturace.
  • PartnerBox: Do sekce Fakturace přibyla možnost selektivně vybrat konkrétní kampaň – horní menu Filtrace.
  • PartnerBox: V sekci Fakturace byla doplně nová filtrace dle odběratele na fakturačním podkladu.
  • PartnerBox: Doplněna filtrace dle stavu zaplaceno Ano / ne do sekce Fakturace.
  • PartnerBox: Doplněno filtrování do sekce fakturace dle stavu nahrání faktury – Vše, Ano (nahraná) a Ne (doposud nenahraná – ani v PartnerBoxu, ani v konkrétním AffilBoxu).

Nové Next gen V4 měření

Aktuálně jsme v průběhu migrace na nové trackovací a konverzní kódy (next gen V4) – které ovlivní veškeré měření.

A výhodou oproti dřívějším migracím je, že jako inzerenti nemusíte měnit nic na svých kódech a webech

A to samé platí pro partnery, nemusí měnit nic na svých odkazech, kuponech, kampaních, pokračují dále beze změn.

Tu hlavní práci se změnami a vývojem děláme primárně na své straně! 

Co díky nové generaci trackingu postupně získáte?

Nově budeme mít:

  1. Vazbu mezi samotným klikem od partnera, vůči finální konverzi (interní click-id), takže budeme moci vizualizovat jaký poslední klik byl původcem konkrétní konverze (pokud zde nebyl jen trackovatelný kupon bez samotného kliku přes affiliate link).
  2. Následně budeme moci u konverzí vzniklých díky trackovatelným kuponům kontrolovat, jestli před nimi nebyl i proklik (a tedy cookies) stejného partnera, abychom do informací ke konverzi mohli přidat i původní kanál ze samotného kliku.
  3. Díky vazbě klik-konverze budeme moci výhledově pro vás i partnery automaticky počítat průměrný čas vzniku konverze. Je to zajímavé info, které může být – per partner – počítáno, abyste s nimi počítali pro různé marketingové strategie, …
  4. V rámci Network licencí (stále nejpoptávanější typ licence) nám tato změna umožní díky bázi partnerů přidat novou konverzní vrstvu, u které očekáváme navýšení % změření nových konverzí – souvisí to právě s technologií samotného Networku.
  5. Díky této nové verzi měření jsme mohli zapracovat taktéž na další ochraně proti adblockům a striktnějším pravidlům jednotlivých prohlížečů.
  6. A v poslední řadě stále udržujeme tracking a naše metody měření, aby byly kompatibilní s GDPR pravidly.

Posun pro všechny inzerenty i partnery

Myslíme, že tato probíhající úprava trackingů (záměrně připravovaná na prázdniny, abychom všichni měli plnou sílu na blížící se Vánoce) udělá radost všem – jak inzerentům, tak partnerům.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vybudujte si také svou obchodní síť partnerů.
Díky AffilBoxu si buduje svou obchodní síť již 3609 obchodníků. Přidejte se.
Kontaktujte nás
Chcete nás kontaktovat ohledně dotazů na AffilBox či případnou jinou spolupráci?
Sledujte nás
Poraďte se s námi

Ozvěte se nám a my s vámi rádi probereme vše kolem affiliate, influencer či ambasador marketingu.

Hodnocení