Autor článku
Iframe widget jako reklamní prvek
Pokud inzerent potřebuje svým partnerům pro potřeby affiliate propagace dynamický reklamní prvek / widget (tedy nejde o klasický odkaz či banner – které by se daly jednoduše nahrát do sekce Reklamní prvky v rámci konkrétní Reklamní kampaně), používá se pro tyto účely tzv. iframu s vloženým reklamním prvkem na straně inzerenta.
Provozně to vypadá tak, že inzerent si na své straně webu jednorázově vytvoří reklamní prvek / widget, který chce dát k dispozici partnerům v rámci iframu (přístup mají partneři skrze náš admin – viz příklady níže).
Je to typicky URL podstránka webu, která obsahuje jen ten konkrétní dynamický prvek.
V podobě HTML, javascriptu či jiných frontendových technologií.
Kapitoly
Druhy iframů u klientů
Běžně se jedná o kalkulačku, formulář (proto je to vhodný nástroj pro lead-gen kampaně), minimálně často je to pouhý banner.
Příklady:
Dynamický banner / rotátor se stejným URL
Pro potřebu klasického dynamického banneru (se stejným URL, kam vede návštěvníka) se dá použít pouhá aktualizace reklamního prvku, kdy nahrávaný obrázek má stejný název, jako ten původní. Tím se dosáhne aktualizace obrázku/banneru na straně partnera, se zachováním původního URL.
Iframe a affiliate parametr
Ke klikatelnému odkazu my automaticky přidáváme affiliate parametr ?a_box=xxxxxxx
Partner si jen zkopíruje celý iframe, vloží si ho na web a celý obsah iframu plně spravuje inzerent v rámci svého webu.
Vývoj dynamické části nemůže být na naší straně, protože každý inzerent má unikátní obsah daného rámce/iframu, takže nelze pro ně připravit admin na naší straně, proto se celá situace řeší iframem, který my partnerům jen dáváme k dispozici v rámci naší administrace.
Napsat komentář
Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *