Jak se líbí nový AffilBox?
24. 9. 2019
Kateřina Střelcová Kateřina Střelcová
Autor článku

Jak se líbí nový AffilBox?

Nový vzhled AffilBoxu jsme nechali vyzkoušet několik affiliate manažerů. Doufali jsme, že se jim bude líbit. Přinášíme vám výsledky naší rychlé miniankety.

Jak vnímají a hodnotí profesionálové novou podobu AffilBoxu? Co se jim nejvíce líbí z našich novinek? Ušetří jim čas, který je tolik důležitý při affiliate správě? A jaké mají nejbližší plány se svými svěřenými programy?

Jakými provizními programy se právě zabýváš? Chystáš nějaké novinky?

Zdeněk Dvořák: Věnuji se pouze správě provizního programu Alkohol.cz. Nedávno jsme výrazně zvýšili provize a nově zkoušíme zapojit naše partnery i do offline událostí, které Alkohol.cz v rámci marketingu pořádá.

Ondřej Martinek: Primárně partnerskému programu Affil.Econea.cz – nedávno jsme překonali hranici 500 partnerů a k tomu ještě zvýhodnili obsahové partnery, takže je to dobře vidět na číslech a jejich snažení. Plus stále mám na starosti letitou CZ i SK kampaň Partner.Naturhouse.cz.

Jaroslav Janíček: Momentálně spravuji affiliate program Crypto Kingdom a affiliate programy ve všech zemích společnosti Maternia (více, než 15 zemí). Protože affiliate programy obou dvou klientů jsou velké a nadnárodní, potřebují hodně času a péče,  zatím nechystám nabírání nových affiliate programů do správy. Co bych ale chtěl vyzkoušet a kam bych se chtěl posunout. je oblast školení.

Daniel Šikling a Dušan Souček: Specializujeme se na správu vzdělávacích programů. Mezi naše nejznámější produkty patří především Online jazyky, pod které spadá i Easy Lingo. V létě jsme na AffilBoxu spustili celou provizní sít AffilBest, která se specializuje na vzdělávací projekty. V našem portfoliu jsou online kurzy, ale i fyzické produkty a živé semináře. Plány máme velké. Už nyní plánujeme i nějaké zahraniční programy a nabíráme do správy další zajímavé programy z oblasti vzdělávání.

Petr Panzner: Pro Notifikuj.cz nám běží od začátku roku 2019 uzavřený affiliate program, díky kterému můžeme u jednotlivých partnerů synchronizovat platby s online formuláři pravidelných plateb.

 

Jak se ti líbí nový vzhled AffilBoxu? Myslíš, že v něm nyní práce bude příjemnější? Pokud ano, proč?

Zdeněk Dvořák: Líbí se mi moc, konečně dohnal designové trendy. Je responzivní, což mi udělalo radost, protože se na čísla často dívám na mobilu, když chci rychlý přehled.

 

Ondřej Martinek: Je to rozhodně velký posun – čistší, modernější design, který je hlavně použitelný i na mobilu/tabletu. Po tom jsem volal už delší dobu a konečně mám klid na duši. Při cestování je kontrolování statistik pro aff. manažera (i partnera) běžnou aktivitou a tohle nám všem rozhodně zrychlí a zpříjemní práci.

Jaroslav Janíček: Je to super – jsem ze změny fakt nadšený. Administrace vypadá skvěle, je to celé rychlejší. Vždycky, když se mě někdo v minulosti ptal na AffilBox, tak jsem říkal: “je to nejjednodušší řešení pro správu affiliate programu na trhu ale má dost zastaralý vzhled”. Takže za mě velké plus! Já patřím mezi pár testerů, kterým se dostala nová verze do ruky, takže se mi už nyní lépe pracuje 🙂

Daniel Šikling a Dušan Souček: Nový vzhled Affilboxu jde konečně v ruku v ruce se vzhledem moderních aplikací a přitom zůstalo zachováno původní rozložení. I když se dívám spíše na funkčnost, tak mě nový vzhled potěšil.

 

Petr Panzner: Zaujal mne zejména přehledný seznam uživatelů, statistika uvnitř kampaní a také nově zpracované reklamní prvky. Celkově je nyní z Affilboxu nyní moderní SaaS aplikace, ve které na první pohled najdu, co zrovna hledám.

 

Srovnáš-li práci v původní a nové verzi, v čem spatřuješ největší rozdíl?

Zdeněk Dvořák: Celé je to samozřejmě rychlejší, což se dlouho ladilo. Suma je tady ale složená s drobných detailů, které usnadňují práci, takže největší viditelný rozdíl je právě design.

Ondřej Martinek: Rychlost a responzivita – přizpůsobitelnost na mobilních zařízeních jsem zmínil výše, ale ta rychlost… Až teď jsem si všiml, že mi dříve některé úkony (větší exporty, náročnější výběry datasetů) trvaly déle, než bylo zdrávo. A teď běží vše jak na turbu! Solidní práce na refaktoringu a optimalizaci.

Jaroslav Janíček: Určitě se mi lépe pracuje s přehledem partnerů a CMS. Další velké zlepšení je administrace bannerů, teď je přehlednější a vypadá to vlastně stejně jako ve všech TOP affiliate sítích na světě. Tady ta změna je znát. Když to nebudu teď brát technicky ale jen pocitově, tak se mi vždycky lépe pracuje v administraci, která se mi líbí, než v nějaké zastaralé. Možná co bych ještě ocenil, je možnost zobrazit seznam uživatelů řádkově – Nicméně to ukáže čas v čem se mi pracuje lépe – říkám si, jestli to není jen zvyk, protože dříve nefungovalo fulltext vyhledávání a řádky byly přehlednější, než dlaždice.

Daniel Šikling a Dušan Souček: Na novou verzi jsem se těšil hlavně z důvodu rychlejší práce. A přesně tohle očekávání splnila. Protože mají naše programy desítky tisíc záznamů, tak každá úprava konverze, vyhledání a generování reportu trvalo minuty. S novou verzí jde o vteřiny, což v součtu šetří i hodiny času strávené správou programů.

Petr Panzner: Lepší orientace, zásadní zvýšení rychlosti a moderní kabát.

 

 

Všiml sis nějakého detailu v nové podobě, který tě mile překvapil?

Zdeněk Dvořák: Rozhodně mě potěšil přesun vyhledávacích polí v jednotlivých sekcích do horní části stránek, dost mě zdržovalo, když jsem pro hledání musel skrolovat dolů na stránku, ať už byl výpis krátký nebo dlouhý.Ve vyhledávání partnerů jsem dřív musel určit, podle jakého klíče chci hledat (ID, mail, jméno, příjmení). To byl pravěk a je to naštěstí pryč. 
Líbí se mi i nový editor pro články (CMS plugin), ten byl dost zanedbaný a přitom je to skvělý prostor, kde nabídnout užitečný obsah pro partnery.
Partneři určitě ocení lepší generování kódů, kde je jasně poznat, který obsahuje affil ID a který ne.

Ondřej Martinek: Přestože jste to neavizovali, tak mě překvapily určité změny v UX. Ale myslím to v dobrém, protože vymazaly dřívější neduhy – přirozenější fulltextové hledání, sjednocené aktivní prvky, ne/aktivní zelené a červené růžky napříč systémem, … appka evidentně prošla solidní kontrolou a jsou to sice drobnosti, ale při každodenní práci potěší.

Jaroslav Janíček: Líbí se mi ty malé trojúhelníčky v rozích dlaždic, které indikují, že je něco neaktivní. To je takový hezký minimalistický detail.

 

Daniel Šikling a Dušan Souček: Líbí se mi třeba výpis partnerů, kdy vidím fotku partnera a základní údaje hned v seznamu. Zároveň se mi líbí možnost filtrování podle práv a aktivity.

Celkově si myslím, že je nová verze posun vpřed a těším se na její plnohodnotné využívání. 🙂

 Petr Panzner: Přehledný seznam uživatelů, kde na první pohled vidím všechny důležité informace.

 

Všem affiliate manažerům moc děkujeme za jejich cennou zpětnou vazbu. Pomáhají v dolaďováním nové podoby před jejím spuštěním.  Chcete se také na AffilBox podívat? Spuštění můžete očekávat za několik dní.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vybudujte si také svou obchodní síť partnerů.
Díky AffilBoxu si buduje svou obchodní síť již 3609 obchodníků. Přidejte se.
Kontaktujte nás
Chcete nás kontaktovat ohledně dotazů na AffilBox či případnou jinou spolupráci?
Sledujte nás
Poraďte se s námi

Ozvěte se nám a my s vámi rádi probereme vše kolem affiliate, influencer či ambasador marketingu.

Hodnocení