Nový Affiliatekatalog.com – seznam partnerských kampaní
9. 2. 2021
Ondřej Martinek Ondřej Martinek
Autor článku

Nový Affiliatekatalog.com – seznam partnerských kampaní

Koncem října 2020 jsme spustili kompletně novou verzi našeho affiliate katalogu. Ten v sobě sdružuje jak kampaně běžící na AffilBoxu, ale i z affiliate sítí či jiných softwarů.

Historie

Historicky to byl klíčový katalog, který na 1 místě shromažďoval různé kampaně z České i Slovenské republiky, aby byly jednoduše dostupné pro partnery.

Dnes je to už možná nepředstavitelná věc, ale předtím byly programy velmi okrajovou a vzácnou věcí.

A neexistovalo jednotné místo, kde by se kategorizovaně sdružovaly. Takže pokud jste nevěděli, že konkrétní e-shop, či služba má partnerský program, těžko jste ho našli.

Jak vypadal dříve:

Dnešek

Dnes je affiliatekatalog.com pravděpodobně největším českým a slovenským katalogem affiliate programů. Aktuálně je v něm přes 900 provizních programů, které se tam akumulují od roku 2014, kdy byl vytvořený.

Celý katalog je postavený na čistém kódu a umožní nám díle katalog vylepšovat a upravovat, aby poskytoval vždy aktuální přehled o CZ/SK affiliate kampaních.

Nově u každé kampaně (příkladem je třeba Econea.cz) je přehledně vypsána kategorie, výše provize, délka platnosti cookies a odděleně url adresy inzerentského webu (typicky hlavní jeho stránka) a registrační/přihlašovací stránka samotného partnerského programu.

Jak vypadá dnes:

Aktualizace katalogu

Koncem ledna 2021 jsme přidali nový datový můstek mezi AffilBoxem a katalogem. Ten automaticky importuje nové platící klienty z našeho affiliate softwaru.

Pro nás interně je řadí do fronty na schválení a na týdenní bázi je přidáváme do samotného katalogu pro partnery.

Na podobné frekvenci schvalujeme i „externí“ partnerské programy.

Partnerský newsletter s novinkami

Partneři, kteří se zaregistrují do newsletterového zpravodaje (je k dispozici v pravém bočním rohu webu), dostávají na týdenní frekvenci přehled všech nových kampaní v našem katalogu.

Tento newsletter má za sebou letitou historii a také seznam odebírajících partnerů má přes 900 unikátních e-mailů – takže samotné zapsání programu v katalogu a tedy i v našem newsletteru, je dobrým startem pro každý program.

Běží na AffilBoxu

U tzv. „našich“ kampaní je vždy umístěná ikonka – běží na AffilBox – a značí, že je to spárovaná kampaň. Všechny tyto kampaně, společně s jejich názvy, popisky, parametry, logy, … jsou na každodenním intervalu automaticky aktualizované.

Takže když inzerent změní parametry, či samotnou kampaň i smaže, druhý den se to v katalogu projeví. Stejně tak, když kampaň kompletně zanikne, z katalogu se automaticky smažou, aby partneři měli od nás vždy aktuální a přesné informace.

Podmínky pro automatický import kampaní z AffilBoxů do katalogu:

  • zaplacená a tedy platná licence AffilBoxu (Basic, PRO či NETWORK),
  • v administraci programu je v: Nastavení, Nastavení aplikace, Export pro katalogy – vybráno Ano,
  • vytvořená reklamní kampaň (tedy je jasně dané, co se má propagovat),
  • tato kampaň má vyplněný i popisek (není to tedy ten, co je na úvodní nástěnce, ale můžete ho tam zkopírovat, či přepsat),
  • má ve stavu, že je aktivní (a partneři ji tedy mohou propagovat),
  • a k dané instanci je připojena tzv. vlastní doména (viz nápověda).

Poté se na 1 denním intervalu (vždy v noci) nahraje záznam o této kampani do katalogu, právě do interní schvalovací fronty. Zde zkontrolujeme jestli jsou všechny záznamy v pořádku, bylo doplněné logo a ručně zařadíme kampaň do nejvhodnějších kategorií.

Prémiové doporučení

Nově jsou také naše PRO a NETWORK licence zvýrazněné štítkem Doporučujeme, aby získaly větší pozornost od partnerů.

Z naší zkušenosti (z tisíců kampaní) mají tyto licence násobně větší šanci na úspěch a dlouhodobé fungování.

A typicky i díky pokročilejším funkcím – Odkazování bez affiliate parametru, Bonusy, Provize pod kategorie, Trackovatelné kupony, a dalších, mají i větší konverznost a výkonnost pro zapojené partnery. I proto tyto jednotlivé kampaně odlišujeme od ostatních, aby partneři měli rychlejší orientaci v aktuální nabídce programů.

Co dál?

Díky tomu, že je katalog postavený nově tzv. na „zelené louce“ a na moderních technologiích (a samozřejmě responzivní), můžeme ho dál rozvíjet.

A máme to přesně tak i v plánu.

Neboli chceme:

  • zlepšit filtraci dle různých parametrů (kombinace fixní/dynamických provizí, …),
  • zpřehlednit a výrazně rozšířit kategorizaci (ta dřívější už nedostačuje),
  • fulltextové hledání napříč všemi kampaněmi,
  • přidat info o historii dané kampaně,
  • doplnit filtrování dle omezení jednotlivých programů,
  • umožnit externí správu svěřených zápisů programů (dle zájmu),

A také ho napojit na aktuálně interně vyvíjený PartnerBox.cz – ale o tom až někdy jindy. 🙂

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vybudujte si také svou obchodní síť partnerů.
Díky AffilBoxu si buduje svou obchodní síť již 3609 obchodníků. Přidejte se.
Kontaktujte nás
Chcete nás kontaktovat ohledně dotazů na AffilBox či případnou jinou spolupráci?
Sledujte nás
Poraďte se s námi

Ozvěte se nám a my s vámi rádi probereme vše kolem affiliate, influencer či ambasador marketingu.

Hodnocení