23. 8. 2016
Kateřina Střelcová Kateřina Střelcová
Autor článku

Reporty kliků, konverzí a kanálů

Ať už jste partner provizního programu, nebo vlastník, určitě uvítáte co nejpřesnější přehled, odkud k vám chodí návštěvníci a zákazníci. V klasickém výpisu statistik na vás čeká dlouhá tabulka, která vám zobrazí všechny dny, kdy došlo alespoň k jednomu prokliku nebo konverzi z partnerského odkazu.

Pokud potřebujete vidět soupis všech konverzí, nebo naopak prokliků – a to přehledně s tím, z jakého zdroje a od kterého partnera k nim došlo, využijte reporty konverzí, prokliků a kanálů.

Nové affiliate statistiky

Najdete je v levém menu Affilboxu pod položkou Statistiky.

V reportech můžete přehledně filtrovat:

  • Období, které chcete zobrazit
  • Partnery, kterých se akce týkají
  • Kanály – zdroje návštěv
  • Kampaně
  • ID transakcí (obvykle jsou to e-maily zákazníků nebo čísla objednávek)
  • U konverzí stav konverze – zda je čekající na schválení, schválená, zamítnutá nebo vyfakturovaná.

Report prokliků

Potřebujete-li vědět, jak si vedou vaši partneři, bude se vám velmi hodit výpis všech kliků, které vedly na váš web.

Jednoduše vyfiltrujte období a projekt, který vás zajímá a uvidíte přehledný graf a tabulku s jednotlivými zdroji návštěv.

Report konverzí

Konverze je to, co obvykle mění návštěvníka v zákazníka – zachycuje moment, kdy u vás provedl kýženou akci, většinou jí je nákup. V reportu konverzí na vás čeká přehledný graf a tabulka se seznamem dnů, ve kterých došlo ke konverzi.

Ukázka grafu z reportu konverzí:

V grafu vidíte dvě linie. Červená linie ukazuje počty konverzí v jednotlivých dnech, vztahuje se k ní osa nalevo. Zelená linie reprezentuje

provize pro partnera. Odměny jsou vyneseny na ose napravo.

Najedete-li kurzorem na jednotlivé body v liniích, ukáže se vám datum a počet konverzí nebo výše provize.

Výpis výsledků – report konverzí

Díky výpisu výsledků pak dostanete přehledný souhrn všech konverzí pod daným filtrem. Jsou zobrazeny v historickém pořadí podle datumu uskutečnění. Pokud najedete kurzorem nad poslední ikonku vpravo, ukáže se vám případná poznámka.

Tento graf je z pohledu partnera. Jste-li vlastníkem programu, uvidíte kromě této ikonky i několik dalších ikonek na správu konverzí – partneři tuto možnost nemají, vidí pouze stav konverze a poznámku.

Report kanálů

Potřebujete-li zjistit, který kanál byl v daném období ten nejvýkonnější, vyberte Report kanálů. Vyselektujte období, které vás zajímá a zobrazí se vám opět graf i tabulka s výčtem propagačních kanálů – tedy zdrojů návštěv.

Graf zohledňuje časovou souslednost, takže vidíte, jak se měnila návštěvnost v různých dnech.

V tabulce pak vidíte výkonnost jednotlivých kanálů – a to jak na prokliky, tak na konverze. Jednotlivé konverze i prokliky můžete prokliknout. Zobrazí se vám tak Statistiky s filtrem na dané kanály a dané období.

Graf a tabulka kanálů

Pokud byste narazili na cokoliv nejasného, dejte nám vědět!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vybudujte si také svou obchodní síť partnerů.
Díky AffilBoxu si buduje svou obchodní síť již 3609 obchodníků. Přidejte se.
Kontaktujte nás
Chcete nás kontaktovat ohledně dotazů na AffilBox či případnou jinou spolupráci?
Sledujte nás
Poraďte se s námi

Ozvěte se nám a my s vámi rádi probereme vše kolem affiliate, influencer či ambasador marketingu.

Hodnocení