Autor článku
Vylepšené statistiky pro partnery, správce i inzerenty
Jak jsme slíbili při koupi AffilBoxu, tak nespíme a makáme. A máme hned několik novinek, které potěší všechny naši uživatele.
Je to sice drobné, ale xkrát žádané vylepšení, které hlavně je jen mezikrokem k ještě lepším statistikám pro všechny 3 strany. Takže bylo jasné, že přijde jako první na řadu po celkovém redesignu AffilBoxu.
Kapitoly
Pokročilé statistiky… pro partnery
Funkce, která roky pomáhala inzerentům v zorientování trendů, přehledy mezi měsíci, historickými daty, je od začátku minulého týdne přístupná všem partnerům.
Záměrně jsme o ní neříkali, protože nás zajímalo, kdo si toho všimne jako první. Díky Petře za pozornost!
Přehled těchto tzv. „pokročilých statistik“ najdete intuitivně v bočním panelu v sekci Statistiky. Vždy je součástí graf a také přehledná tabulka.
Jaké metriky můžete sledovat
Oproti inzerentským datům jsou tyto statistiky samozřejmě vztažené jen ke konkrétnímu partnerovi, takže pro něj zobrazujeme jen tyto metriky:
- obrat,
- konverzní poměr,
- průměrná objednávka
- průměrná provize,
- kvalita konverzí,
- provize na návštěvu,
- celková provize,
- počet konverzí.
Většina hodnot je všeříkající, ale dovysvětlit musíme primárně kvalitu konverzí, neboli poměr schválených a všech konverzí. Dle této metriky uvidíte, jakou máte schvalovatelnost napříč měsíci.
Je to drobnost, ale pro mnohé to může být důležitým vodítkem, kdyby zapojovali například nový typ návštěvnosti a v těchto měsíčních trendech uvidíte, jak se to projevilo na vaší průměrné schvalovatelnosti.
Aby to nebylo líto inzerentům , následující novou funkci (a snad i ještě více vymodlenou) jsme dali k dispozici všem našim uživatelům…
Filtrace podle času
V sekcích Statistiky, Report konverzí, Report prokliků a Report kanálů najdete nově pod každým kalendářem novou funkci. Už blízkost u kalendáře vám napoví, že má něco společného s časem. A nadpis „Vyberte období“ už pro mnohé zkušené partnery bude jasným znamením.
Konkrétní časové období
Ano AffilBox nově umí filtrovat statistiky dle předem vybraných časových rámců:
- dnes,
- včera,
- tento měsíc,
- minulý měsíc,
- posledních 30 dní,
- tento rok,
- minulý rok.
Je to velice užitečná funkce, kterou jistě budete znát z vícero analytických nástrojů (například Google Analytics). Na pár kliků si díky ní můžete rychleji projít „datasety“ pro konkrétní časové období a tím si citelně urychlit práci s AffilBoxem a vyhodnocování vaší affiliate aktivity.
Hlavně tato funkce je prvním krokem k tomu, abychom mohli v budoucnu přidat možnost porovnávat jednotlivé datasety proti sobě a hledat v nich historické trendy. Například:
- jak se mi dařilo v tomto měsíci oproti minulému,
- jak se mi daří v listopadu oproti listopadu minulého roku, …
Využijte obě funkce už dnes v nových AffilBoxech
Snad jsme vás namlsali těmito 2 novinkami! A bude jich brzy více, máme hodně věcí rozpracovaných.
Jen rovnou upozorníme, ať vás moc nezklameme, tyto nové funkce (stejně jakékoliv další) budou jen v AffilBoxech, které už přešly na nový responzivní design.
Co na ně říkáte?
Ušetří vám čas a energii? Co dalšího vám ještě u nás chybí? Napište nám prosím svou zpětnou vazbu do komentářů. Opravdu nás zajímá a dle ní i upravujeme naši vývojářskou roadmapu. 😉
Napsat komentář
Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *